Gyakran ismételt kérdések

1.Rendeléssel kapcsolatos kérdések:+

 

Hogy adhatom le a rendelésem?

- Ha online vásárol a rendelését csak a www.merkurymarket.hu online felületén tudja leadni cégünk felé. A termékeket a kosárba helyezés gombbal tudja kiválasztani és ezután a pénztárnál a számlázási és szállítási adatok megadását követően tudja véglegesíteni a megrendelését.

 

Lehetséges e-mailben vagy telefonon is rendelni?

- Nem sajnos ezeken a kommunikációs csatornákon nem lehetséges leadni megrendelést.

 

Kit kereshetek ha elakadok a megrendelési folyamatban?

- Ügyfél szolgálatunk hétfőtől – péntekig 8:00-16:00 óra közt áll rendelkezésére a kérdései megválaszolásában. Elérhetőségeinket itt találja: https://www.merkurymarket.hu/kapcsolat/

 

Mit tegyek ha az áruházak egyikében adtam le a rendelésem, vagy áruházban szeretnék személyesen vásárolni?

- Ha személyes vásárlásról van szó, vagy érdeklődne a raktárkészletről egyes boltjainkban, esetleg bármilyen áruházzal kapcsolatos kérdése lenne a kiválasztott áruházban tudd érdeklődni, áruházaink elérhetőségét a főoldalon találja legörgetve az oldal alsó részére.

 

2.Fizetéssel kapcsolatos kérdések:+

 

Hogy tudom kifizetni a rendelésem? Milyen kifizetési lehetőségek vannak?

- A www.merkurymarket.hu weboldalon megrendelt termékeket, csak előre utalással lehetséges kifizetni, és a megrendelés feldolgozása is a térítés beérkezését követően veszi kezdetét. Nem lehetséges utánvéttel a futárnak, vagy személyes átvételkor fizetni.

 

Hogy tudok fizetni? Milyen bank számlaszámra kell utalni?

- A megrendelt termékeket a fizetési mód kiválasztásától függően vagy online fizeti ki, vagy hagyományosan elutalja a végösszeget a megjelölt bankszámla számunkra.

- A megrendelést kifizetheti a következő bank számlaszámok egyikén:

10918001-00000104-68920000

HU36109180010000010468920000

- Az utalásba megjegyzésként tüntesse fel rendelés számát, amelyet elküldtünk Önnek e-mail címére

 

Tudok az áruház helyszínén, vagy futárnak fizetni, a www.merkurymarket.hu weboldalról megrendelt termékekért?

- Nem sajnos ilyen fizetési opciók nem állnak a rendelkezésére.

 

3.Szállítással kapcsolatos kérdések:+

 

Mikkor szállítják a megrendelésem?

- A rendelése szállítási ideje a feladási időből és a leszállításból tevődik össze

- A feladás időtartamát a termékeknél találja a termék leírásban, miközben ha több terméket rendel egy megrendelésben mindig a leghosszabb feladási időt kell alapul venni.

- A szállítási idő szállítási módtól függően 2-7 munkanapot vessz igénybe.

 

Szállítás előtt felveszik velem a kapcsolatot ?

- Igen a szállítmányozó cég felveszi Önnel a kapcsolatot 1-2 nappal a termék leszállítása előtt.

 

Mennyi a szállítási költség?

A termék kosárba helyezése, és a szállítási mód megadását követően a rendszer automatikusan kiszámolja a szállítási költségét.

FUTÁRSZOLGÁLAT:

  • Országos kiszállítás : 13 996 Ft.

  • Országos kiszállítás: csempe, laminált padló, járólap, kerti ház : 22 999 Ft. / Abban az esetben, ha a kosár tartalmaz: csempét, laminált padlót, járólapot, kerti házat / faárut /

 

GLS csomagkiküldő / szállítás:

  • 0 kg – 5 kg = 1 699 HUF

  • 5,1 kg – 20 kg = 2 699 HUF

  • 20,1 kg – 40 kg = 4 990 HUF

  • 40,1 kg – 1000 kg = 48 765 HUF

GLS csomagpont/ szállítás:

  • csomagautomata választási lehetőség 1346 HUF - maximális csomagméret 74 cm*60 cm*43 cm

     

    Milyen esetben 1 HUF a szállítás?

    - 330 000 HUF felett 1 HUF a szállítás a www.merkurymarket.hu weboldálán való vásárláskor Budapestre és következő megyékbe: Szabolcs-Szatmár-Bereg, Pest, Komárom-Esztergom,Győr-Moson-Sopron, Nógrád, Borsod-Abaúj-Zemplén megye.

    Mit tegyek ha a futárszolgálat meghozza az árut?

    - Az áru átvételekor a Vevő köteles ellenőrizni, hogy a küldemény eredeti csomagolása nem sérült-e, és hogy a küldeményen nincsenek-e károsodásra utaló nyilvánvaló nyomok. Az áru átvételi jegyzőkönyvének aláírásával a Vevő igazolja, hogy a küldeményt sérülés mentesen veszi át. Amennyiben az átvételkor a küldeményen károsodásra utaló nyilvánvaló nyomok vannak, a Vevő megtagadja a küldemény átvételét.

    - Az áru kirakodását a vevő biztosítja magának

     

4.Reklamációval kapcsolatos kérdések:+

 

Hogy tudok terméket reklamálni?

- Reklamációs igény benyújtása előtt kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeink egyikén. https://www.merkurymarket.hu/kapcsolat/

A reklamáció benyújtásához a következőkre lesz szüksége

* számla a vásárlásról

* reklamációs dokumentum/ reklamált termék

* fényképes dokumentáció

* panasz bejelentése és a szükséges dokumentáció elküldése e-mail formájában

 

Hol találom a reklamáció benyújtásához szükséges dokumentumot?

- A reklamációs dokumentumot kiküldtük e-mailben mellékletként a rendelése véglegesítésekor

- A dokumentumot megtalálja itt is az oldal alsó részén:

https://www.merkurymarket.hu/altanos-szerzodesi-feltelek/

 

Mennyi ideig tart a reklamáció elbírálása?

- A reklamáció elbírálására 30 nap áll rendelkezésünkre a reklamáció rendszerbe való befogadásától számítva.

 

5.Vásárlási szerződéstől való ellálásal kapcsolatos kérdések:+

 

El tudok állni a vásárlási szerződéstől?

- Az áru visszaszolgáltatása – A szerződéstől való ellálás A fogyasztónak minősülő Vevőnek joga van a fogyasztó és a vállalkozás közötti részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26) Kormányrendelet 20.§-a értelmében a szerződéstől az áru 4.5. pont szerinti átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni.

- A terméktől csak eredeti bontatlan állapotban tudd elállni

 

Az eladó elállhat a vásárlási szerződéstől?

-Az Eladónak jogában áll elállni a megkötött adásvételi szerződéstől az árukészlet kiárusításának vagy az áru elérhetetlensége miatt, illetve ha az adásvételi szerződésben egyeztetett áru gyártója, importőre vagy szállítója beszüntette annak gyártását, vagy azon olyan jelentős változtatásokat hajtott végre, melyek lehetetlenné tették az Eladó adásvételi szerződésből adódó kötelességeinek teljesítését, vagy vis major esete miatt, vagy ha az Eladó a tőle joggal elvárható minden lehetséges erőfeszítés ellenére sem képes az árut leszállítani a Vevőnek az Eladó internetes oldalán feltüntetett áron, illetve az Eladó internetes oldalán található árukatalógusában feltüntetett leírásnak megfelelően vagy az Általános Szerződési Feltételekben meghatározott határidőn belül. Az Eladó ezen tényről köteles a Vevőt haladéktalanul értesíteni, és köteles visszaadni a Vevőnek az áru már esetleg kifizetett vételárát, mégpedig az adásvételi szerződéstől való elállásról szóló értesítéstől számított 14 napon belül ugyanolyan módon, amilyet a Vevő a fizetés során igénybe vett. Ez nem érinti a Vevő jogát, miszerint az eladóval más fizetési módban is megállapodhat, azzal kapcsolatban a Vevőnek semmilyen további költség nem számítható fel. Úgyszintén nem érinti az eladónak az adásvételi szerződéstől a hatályos jogszabályokból adódó okok miatti elállást illető jogát. https://www.merkurymarket.hu/altanos-szerzodesi-feltelek/

 

6.Áfa mentes vásárlással kapcsolatos kérdések:+

 

Lehetséges Önöknél Áfa mentesen vásárolni?

- Igen lehetséges, ha a cége érvényes EU adószámal rendelkezik, és a cégének van bélyegzőlye.

 

Milyen adminisztrációval jár a személyes Áfa mentes vásárlás?

- Minden cég aki rendelkezik Európai Uniós Adószámmal és Áfa mentes vásárlással él, és személyesen szeretné átvenni, vagy megvásárolni a termékeket ki kell töltenie a Magyarországra történő áru szállítási dokumentumot. És ezt céges bélyegzővel és alláírással ellátni. Ez a dokumentum igazolja a Magyarországra való áru kiszállítását.

 

Hogy tudok Áfa mentesen vásárolni Önöknél?

  • A www.merkurymarket.hu weboldalon megteszi a megrendelését a számlázási / vásárlási adatoknál megadja Európai Uniós adószámat, amely az ország kódból és adószáma első 8 számjegyéből tevődik össze. Véglegesíti a megrendelést, és miután ez megtörtént küldünk ki Önnek egy e-mailt már az Áfa mentes végösszeggel, amelyet utalással tudd téríteni.

 

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL – ÁFA MENTES VÁSÁRLÁS

A személyes átvételkor az áruház helyszínén ki kell töltenie a következő dokumentumokat

A dokumentumok mintáját az oldal alsó részében találja meg.

1. Tlačivo č. 1 . oznámenie IČ DPH v členskom štáte EU

(1. számú nyomtatvány HÉA-azonosító értesítése egy EU-tagállamban)

2. Tlačivo č. 2 . doklad o odoslaní tovaru z tuzemska do iného členského štátu
(2. számú nyomtatvány az áruk otthonról egy másik tagállamba történő feladásának igazolása)

3. Tlačivo č. 3 .potvrdenie o prijatí tovaru v inom členskom štáte
(3. számú nyomtatvány az áruk másik tagállamban történő átvételének igazolása )

4. Tlačivo č. 4 . k oslobodeniu od dane pri dodaní tovaru v tuzemsku do iného členského štátu

/Interné potvrdenie k tlačivu č. 3 potvrdenie o prijatí tovaru v inom členskom štáte
(4. számú nyomtatvány a belföldön egy másik tagállamba történő termékértékesítésre vonatkozó mentesség Belső visszaigazolás a 3.számú nyomtatványhoz az áruk másik tagállamban történő átvételének visszaigazolása)

! A helyszínen átvételkor átadásra kerül egy példány a
Tlačivo č. 3 .potvrdenie o prijatí tovaru v inom členskom štáte
(3. számú nyomtatvány az áruk másik tagállamban történő átvételének igazolása )
nyomtatványból, amelyet vissza kell küldeni az e-mail címre vagy a MERKURY SHOP s.r.o, Duklianska 11, 08001 Prešov póstai címre az áru elszállítását követően az EU tagálamba a nyomtatványokban megadott címre.

Csak a helyesen kitöltött nyomtatványok kerülnek elfogadásra.

A dokumentumok helytelen kitöltése, vagy a kitöltés megtagadása az Áfa értékenek befizetését vonja maga után az eladó részére.

A helyszínre hozza magával személy igazolványát vagy útlevelét és a cég bélyegzőjét.

A fent említett kötelességek megtétele nélkül a megrendelt termékek nem kerülnek átadásra.

Az ÁFA-mentes vásárlás teljesítéséhez kérjük a képen látható összes kijelölt mezőt töltsék ki!

7. Kedvezményekkel, árajánlatokkal kapcsolatos kérdések:+

 

Meddig tart az akció? Meddig kedvezményes a termék ára?

- Az akciók/kedvezmények vagy egy adott időszakra vannak megtervezve mint a katalógusunkba szereplő termékek, vagy időszakosak, vagy a kedvezményes darabszámú készlet erejéig tartanak.

 

Tudnak az ügyfélszolgálaton információt adni egy akció/kedvezmény időtartamáról?

- Nem sajnos pontos időtartamról, vagy , hogy pontosan meddig lesz kedvezményes egy adott termék nem áll módjukban és nem is tudnak információt adni.

 

Hogy tudom kiváltani a törzsvásárlói kártyát, tudom használni online vásárláskor is?

- A törzsvásárlói kártyát üzleteinkben tudja kiváltani, szak-eladóink segítségével

- Sajnos online nemtudja használni ezt a lehetőséges és nem is kiváltható

Kérhetek kedvezményt nagyobb vásárlás esetén?

- Igen természetesen igényelhet kedvezményt az e-mail címen.

 

Hogy lehetek nagykereskedelmi ügyfél?

- Ha Ön az építészetben vállalkozik vagy esetleg olyan cége van, mely átépítésekkel vagy szerelési munkákkal foglalkozik, és a legjobb ár-megoldásokat keresi, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot és küldje el kérdéseit, az e-mail címre. Együttműködést és speciális árakat kínálunk Önnek!